Dag för dag

Idag har varit en riktig skit jävla SKIT DAG!!! Usch, vad jag e deppig just nu. Tänkte faktiskt skriva ett inlägg nu varje dag, för min egen skull, om ev symtom och känslor. Detta för att jag ska kunna blicka tillbaka tills nästa gång menshelvetet kommer så jag kan INSE att de ev "gravsymtomen" bara är ren och skär jävla skendräktighet!

Har inte kännt ngt i helgen, men idag har jag haft mensvärk, riktig mensvärk. Jag kan säga att jag inte brukar ha det såhär redan en vecka innan BIM, men jag fick idag en känsla av att det skitigt sig denna gång med. Detta vet jag eftersom jag fick den där välkända irritationskänslan som jag brukar ha innan mens, dvs när jag retar mig på i princip ALLT och ALLA! Blir ett riktigt PMS-monster ... Skit hemskt att känna sig sån här ... Det känns som om mensen ska komma imorgon typ, men jag måste våndas med detta i en hel jävla vecka till! Så jag är ledsen, deppig, irriterad och förbannad och jag HATAR att känna såhär. Just nu känner jag inte för ngt, jag vill inte ens jobba, men det gör jag ju ändå, för att jag måste. Allt känns tungt och tråkigt och jag känner fan inte för NÅT!!!! Brösten ömmar inte ännu, men det kommer, det kommer gott folk. Så jag vet som sagt att denna jävla gång är det än en gång kört! Jag som hoppats så mycket nu när jag ätit Pergo denna månad ... Så jävla ledsen ... VARFÖR I HELVETET ÄR DET ALDRIG VÅR JÄVLA TUR??????????

Sedan skulle jag ringa till Gynmottagningen där vi går på utredning idag för att höra om vår remiss skickats nu då. Men då vart telefontiderna slut så jag får försöka igen imorgon, sååå drygt. Vill ju veta!!! Finns det någon av mina kära läsae som har erfarenhet hur lång väntetid det är på RMC i Malmö från det att remissen mottagits??? Har egentligen ingen hum, men vår läkare sa att det går "ganska snabbt". Vad nu det betyder i en läkarvärld .... Snabbt för dem är väl typ ett halvår, och det kan jag säga redan nu att jag pallar fan inte ett helt jävla halvår till!

Dock hoppas jag så innerligt att jag får ett annat positivt besked på torsdag, det känns som om det skulle kunna göra mig lite gladre för tillfället. Håller tummarna för att detta blir verklighet, känns om om det är min tur att få lite medgång nu ...Vad det är hoppas jag kunna berätta om på tors- eller fre. Vid den tidpunkten ligger jag väl och badar i blod och kvider i menssmärtor ... =(

Kramar från en PMS-häxa i sitt esse!

Kommentarer
Postat av: M

shit va stört, just nu är vi båda två negativa hemska häxor haha, Helt otroligt vilket jävla oflyt vi har!! Vill inte detta mera.... hur ska vi få krafter igen för att orka gå vidare!?

Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2009-10-13 @ 18:06:11
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas verkligen du får svar snart ang remissen. Hur svårt skall det va?

Har ingen erfarenhet tyvärr av RMC. Går själv på IVF-kliniken i Malmö och där har allt rullat på, fick och får tider på en gång, inte behövt vänta mer än till nästa mens någon gång. Kanske går att skifta över till dem om där nu inte händer något från annat håll?

Håller tummarna med dig för lite medgång nu.

Kram, kram

2009-10-13 @ 19:34:04
URL: http://asa1977.blogspot.com
Postat av: Jenny

Håller verkligen tummarna både för att det skulle lyckas den här gången och att det går bra (och snabbt) med RMC. Kramar!

2009-10-13 @ 19:57:10
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0