Aaaaaaa......

Men för tusan!!! Kan kärringen inte bara komma nu eller????!!! Blir så himla less på att min kropp hela tiden ska luras och leva sitt eget liv!!! Idag är jag på dag 34 i cykeln, så här lång cykel har jag inte haft detta året ens en gång! Brukar ligga mellan 28-32 dagar, har inte haft mer på snart ett år för bövelen! Men nu, JUST NU, när jag känner mig som mest sårbar, som mest ledsen, deppig och upgiven, DÅ ska tanten leka rolig och behaga att komma på dag 37 säkert!!! Fruktansvärt jobbigt, då jag går och får upp mina förhoppningar HELA tiden!!! Ahhh, var bara tvungen att få spy av mig lite.

Mensvärk har jag haft till och från nu snart fem dagar, precis som det brukar vara innan. Idag ploppade de första finnarna upp, humöret är INTE att leka med och det sticker i magen. Den gamla vanliga proceduren med andra ord. Den ENDA skillnaden mot vad jag haft tidigare innan mens är att jag inte känner något alls i brösten. Brukar ha SVINONT utnmed sidorna ca fem dagar innan, men nu känns det ingenting. Men, jag vågar inte hoppas, vågar inte tro att det skulle vara annorlunda denna gången. Känner mig likgiltig, less, uttömd ... Såklart är detta bara ett sätt att göra mig ännu mer besviken och ledsen, detta är fruktansvärt jobbigt psykiskt, tror inte andra kan förstå det. Det är den där satans mensvärken och känslan som gör att jag vet att det ännu en gång kommer bli tårar, frustration och uppgivenhet. För jag bara veta att på söndag, absolut senast på söndag, kommer den där jävla kärringen knacka på dörren och visa sitt fula, röda tryne!


Kommentarer
Postat av: M

FY FAN! låter inte roligt det dära... ingenting hjälper heller. Inte ens att ta ett graviditets test..För visar det nej och mensen ändå inte kommer så tänker man likförbannat att, ja men kanske...det är ju lite annorlunda den här gången. kanske är det något där ändå, som bara inte ger utslag?

Och fastän man intalar sig att inte hoppas. Så gör man ju det innerst inne ändå - VARENDA GÅNG!

2009-09-17 @ 20:21:17
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, vad tråkigt. Vill säga något uppmuntrande som "man vet ju aldrig", men det är ju inte det man vill höra heller. Jag känner med dig i alla fall.

2009-09-17 @ 20:58:30
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0