Någonstans ...

Så kom då den dagen. Två älskande tittade varandra djupt i ögonen, höll varandras händer. Deras hjärtan bankade så man kunde höra hjärslagen i rummet. Förväntansfulla, nervösa, upprymda, oroliga. De tittar på varandra, nickar mot varandra, kramar om varandra, gråter, skrattar, gråter igen. De vet att deras liv från denna dag, detta ögonblick kommer att förändra deras liv för all framtid, det vet att livet aldrig någonsin kommer bli sig likt igen. De vet att från denna dag kommer deras kärlek vara starkare än någonsin. De vet att de inte längre kommer att vara två, de kommer att vara tre. De vet att deras kärlek har åtstakommit det finaste, mest fantastiska mirakel som finns. De vet att de kommer att bli mamma & pappa ...

Någonstans i Sverige, i världen hände idag detta två älskande. Men inte i vårt hus. Samtidigt som två liv förändrades till det bättre, dog en liten bit av mitt hjärta. Samtidigt som två männiksor kände den absloluta lyckan, krossades våra hjärtan ytterligare, dog våra drömmar ... Vi får börja om, på nytt, igen ... Smärtan känns extra tung idag, men vi kommer igen, det gör vi alltid, vi måste det ...

Att träffa underbara vänner gör allt lite lättare, tack för att NI finns ... <3


Kommentarer
Postat av: AD

Hejsan Tjejen! Vad roligt att du kikade in på min blogg, och jo vi kämpar på jag och min sambo. Du med? Många kramar

2009-09-21 @ 08:09:10
URL: http://svartattbligravid.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hejsan! Hoppar in och säger hej här också. Är 27 år, fått domen oförkalrligt barnlös och har precis gått igenom vår första (sista?) ivf. Ruvar just nu på ett litet embryo som jag hoppas vill stanna kvar i 9 månader.



Kämpa på!!! Kramar /M

2009-09-21 @ 16:58:11
Postat av: M

Hejsan!

Tack för dom värmande orden, ja va "lustigt" att vi fick fanskapet på nästan samma dag... Snacka om att följas åt framöver hehe!

Nästan grät av det du skrev idag, fast i och för sig så har jag grinat hela dagen ändå!

Ska sluta upp med det nu och försöka bygga upp hoppet igen!

Kram // M

2009-09-21 @ 19:36:24
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: carro

Näää!!! Skit också!



Ät godis, drick vin och loppa dig med mannen i soffan..



Varm kram till dig!

2009-09-21 @ 21:02:59
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: CK

Jag fick rysningar när jag läste detta... en liten tår va på väg ner men fastnade igen när en viss OBJ ploppade in på facebook ;)



En vacker dag är det i ert hus i H... som denna upplevelsen kommer att inträffa, tänk på det! Men innan dess vill ödet o några av dina vänner att du har lite extra kul på vägen, för en dag e de försent med både vin o sena nätter...men den dagen kommer inte komma idag eller imorn utan när det är just meningen att det är er tur!!!! Njut av huset, vännerna o att du är en av världens bästa människa... Jag längtar tills den dagen då jag går o handlar babykläder till just din llla bebis. Det vet både du o jag att den dagen kommer att inträffa, Jippi!

Dagen kommer, men nu är det några andra före er på listan.. en del barn kommer bli lyckliga andra inte men ert kärleksbarn vill vara lite unikt ;)

2009-09-22 @ 10:17:56
Postat av: L

Tänker på er ofta!! <3

2009-09-23 @ 21:41:24
Postat av: Loba



Jag beklagar att det inte gick den här månaden. Håller tummarna och hoppas att det går bättre nästa gång.

Tack för din snälla kommentar hos mig.



Loba.

2009-09-24 @ 17:01:27
URL: http://lobasliv.blogspot.com
Postat av: IVF Karusell

Det är tufft att vara ofrivilligt barnlös! Har doktorn nämnt något om inseminationer?



Om det nu är så att det inte finns några fel på någon av er liksom, så kanske man kan testa något sådant?



Kram!

2009-09-24 @ 22:59:55
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0