Läget denna lördag

En liten lägesrapport som lyder att kärringen verkar vara sen. Ingen mens här än så länge, men en jävulsk mensvärk så hoppet är inte så stort tyvärr. Har precis samma symton som innan mens, de ömma brösten gör skitont idag, utmed sidorna, som vanligt. Trodde bergis jag skulle få mens i eftermiddes men ingentng, bara flytningar. Ursäkta detaljerna, men det är ju faktiskt min blogg! =)

Nu bara VET jag att den kommer att komma imorn, för så här många menssymtom kan man bara inte ha om man är gravid, det känner jag på mig! Inga ömma bröstvårtor, ingen extrem trötthet, så imorgon kommer kärringen, jag är SÄKER! Tyvärr ..... På dag 37 dessutom, det var vääääldigt länge sen hon behagade att vänta så länge. Luremaja!


Kommentarer
Postat av: carro

Hur går det?

2009-09-20 @ 15:28:38
URL: http://www.barro55.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0