Snabbt!

Hej på er!

Gud vad förra veckan gick snabbt, riktigt rasslade förbi! =) Imorgon går jag in i vecka 19, kan inte fatta det! Har snart gått halva tiden, ocvh måste erkänna att det har gått fort. Speciellt de veckor som har varit efter jul. Innan jul, från det att jag fick graviditeten bekräftad och fram till vecka 12 så sniglade sig tiden verkligen fram. Men nu går det fortare! Dock känns det som en hel evighet till juli när pyret beräknas komma, men jag SKA verkligen försöka njuta, inte bara stressa fram tiden. Min första graviditet kommer jag ju aldrig att få uppleva igen, så det är ju väldigt stort. Som jag har väntat och längtat efter detta och nu när man äntligen blivit gravid så känns det som man alltid varit det. Låter kanske konstigt, men det är faktiskt en konstig känsla!

På måndag nästa vecka har vi tid för RUL. Gud vad jag längtar dit och vi hoppas att allt är bra! Om det ser bra ut så kommer vi att börja titta på vagnar och andra tillbehör. Jag vill inte vänta längre och det kan ju ta tid att bestämma sig för vilken vagn man tycker passar bäst osv. Så nu får tiden gärna går sådär fort igen så det snabbt blir måndag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0